We zitten in het Renaissance hotel Düsseldorf

17 juli 2017 - Düsseldorf, Duitsland

Een totaal andere start van onze reis dan verwacht... we zaten klaar in het vliegtuig voor de vlucht naar Dubai. Toen de crew drinken begon te serveren, terwijl we nog op de grond stonden, voelden we voor het eerst nattigheid. Na een uur kwam de mededeling: in verband met een technisch probleem kon de vlucht niet vertrekken. Veiligheid voor alles. Iedereen moest uitstappen, bagage ophalen en zou naar een hotel in de buurt gebracht worden. Dussss het is nu maandagochtend en in plaats van in het vliegtuig op weg naar Vietnam, zitten we in de ontbijtzaal van het Renaissance hotel in Düsseldorf. We vliegen vanavond 19 uur naar Dubai. Dan hebben we 30 uur in Dubai, dus onverwachts kunnen we Dubai gaan bekijken. Emirates regelt een hotel voor ons. So far niets dan lof voor Emirates, ze doen er alles aan om dit zo goed mogelijk op te lossen. Ons motto 'go with the flow' die we onszelf deze reis gegeven hebben, kunnen we direct toepassen

1. Jolyde:
    17 juli 2017
    Idd go with the flow! De kinderen weten in ieder geval nu hoe het is om in een vliegtuig te zitten Voorlopig regent het in Ho Chi Minh en schijnt de zon in Dubai. Dat krijg je zo in je schoot geworpen en je kan Dubai bekijken.
  2. Karin:
    17 juli 2017
    Nemen zoals het komt.
    Samen genieten van alles wat op het pad komt.
    Erg leuk om jullie blog te lezen.
    Groetjes