Dubai

18 juli 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Afgelopen nacht zijn we aangekomen in Dubai. Het heeft flink wat uren geduurd voordat we ook daadwerkelijk in het hotel waren.  Op de luchthaven van de ene balie  naar de andere. Meer dan een uur zitten wachten op de bus die elke 10 minuten zou gaan. In dat uur werd ons hotel nog een keer gewisseld.  Ons geduld wordt getest . Vanmorgen geslapen en daarna zijn we Dubai ingegaan. Het is super bijzonder om hier te zijn, enerzijds heel Arabisch en anderzijds groots, luxe, kitch  en een bouwplaats. Het is bijzonder om de woestijn lucht hier mee te maken, zelfs als de zon onder is is het hier onvoorstelbaar heet. Nu snel een paar uurtjes slapen en dan hopelijk eindelijk naar Vietnam!

1. Jolyde:
    18 juli 2017
    Dat is wel weerneen belevenis! Ziet er super uit. Op naar Vietnam, goede en snelle vlucht.
  2. Debby:
    Ik lees nu net jullie eerste reisverhalen, een heenreis vol verrassingen....Als het goed is zijn jullie nu in Vietnam, veel plezier!!